Why make sense

A gherkin is the new image for the Season of 2015/16 at Theater Rampe. We produced over 100 hundred posters. The type-posters had been glued onto the gherkin-posters, and were pulled off again.

Kunde: Theater Rampe e.V.

Jahr: 2015

Leistung:
Posterdesign

Links:

Theater Rampe

panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense
panorama – studio für visuelle kommunikation in stuttgart - Why make sense